Dag 2

21 juli 2019 - Høvåg, Noorwegen

Vroeg opgestaan na een nachtelijke onderbreking rond een uur of 3 word er op de deur van de camper geklopt, wat denk je een grote trucker met een te grote baard (wat een tegenvaller). Of we de camper kunne  verzetten want hij kon de draai niet maken met zijn vrachtwagen en hij wilde graag vertrekken. Bed omhoog en een klein stukje rijden met slapende kids.

De reis naar Hirtshals verliep heel goed redelijk rustig onderweg waardoor we goed door konden rijden. Ruim op tijd om intechecken, al wachtend  bedachten we opeens dat we hoger zijn dan de 2.95 waar we ons voor opgegeven hadden. (Gezien de verhuurders er een schotel op hebben laten zetten waardoor we 30 cm hoger zijn). Lichtelijk paniek of we dan wel mee mochten.

Als eerste op de wachtlijst voor hoge wagens. Gelukkig mochten we wel mee. Als een speer gingen we door het water in de in de snelle catamaran. In 2uur en 15 minuten waren en we in Noorwegen.

20190718_15452620190718_165422

Inmiddels was het gaan regenen en beetje jammer. Gezien we al twee dagen geen stroom hadden was er behoefte aan elektriciteit om het een en ander op te kunnen laden.

15 kilometer buiten Kristiansand een mooie camping  gevonden voor een tweede nacht

1. Jan ingrid:
    21 juli 2019
    Gaat lekker daar. Als er niets gebeurd is er ook niets aan. Plezier daar. Groetjes van ons
  2. Oma en Jan:
    21 juli 2019
    Dit is leuk. Kunnen wij ook een beetje mee genieten.
  3. Oma en Jan:
    21 juli 2019
    Wat leuk. Kunnen wij ook een beetje mee genieten
  4. Danielle Clausing:
    21 juli 2019
    Klinkt alsof er genoeg avonturen worden beleefd!
  5. Paulien:
    21 juli 2019
    Zo dan zit je ook rechtop in je bed als er ineens op je deur geklopt wordt 🙈.
    Veel plezier daar! X